جنگ علیه غزه برای اسرائیل گران‌تر از آن چیزی است که ابتدا پیش‌بینی می‌شد و بر منابع مالی عمومی فشار وارد می‌کند.

ارتش اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین، بلومبرگ نوشت که جنگ رژیم صهیونیستی علیه حماس هزینه‌ای بالغ بر ۲۶۰ میلیون دلار روزانه به اقتصاد تل آویو تحمیل می‌کند.

بلومبرگ امروز یکشنبه گزارش داد از آنجایی که جنگ اسرائیل علیه حماس هر روز حدود ۲۶۰ میلیون دلار به اقتصاد زیان می‌رساند، پرداخت‌ها به مدارس افراطی ارتدوکس و سایر اهداف مورد حمایت جناح راست‌گرایان در ائتلاف حاکم را عاقبت بدی برای بنیامین نتانیاهو به همراه داشته است.

نتانیاهو: تنها در یک صورت به آتش‌بس فکر خواهیم کرد

بر اساس این گزارش، این جنگ برای اسرائیل گران‌تر از آن چیزی است که ابتدا پیش‌بینی می‌شد و بر منابع مالی عمومی فشار وارد می‌کند.

بلومبرگ تصریح کرد که کسری بودجه دولت اسرائیل در ماه اکتبر نسبت به سال گذشته بیش از هفت برابر افزایش یافته است.

اما اختصاص منابع مالی به جنگ، بازارها را در معرض خطر نگه داشته است، درحالیکه بتصلائل اسموتریچ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی طی چند روز آماده می‌شود تا بودجه جدیدی را برای سال آینده ارائه کند.

کد خبر 806803

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 1
    خداوند نابود کند جهانخواران را تا درد سر برای ملتهای مطلوم درست نکنند این جنگ جز رسوائی و نابودی اسرائیل چیزی عائدشان نمیشود چرا که جنگ آنها جنگ باحق است حق هم خود خداست که جنگ با آن جز نابودی چیزی برای اسرائیل بهمراه ندارد چنان که برای ابرهه ،وفرعون ،نمرود ،،،،وظالمان تاریخ نداشت وبه زباله دان تاریخ پیوستند اسرائیل هم به زباله دان تاریخ می پیوندد ان شا ءالله به همین زودی زود این وعده الهی است